B 2016

Terapeutické aktivity při práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami

BEČVÁŘOVÁ, Ivana

Základní údaje

Originální název

Terapeutické aktivity při práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Therapeutic Activites for Children with Special Educational Needs

Autoři

BEČVÁŘOVÁ, Ivana

Vydání

1. vydání. Vimperk, 159 s. 2016

Nakladatel

ASTERIA centrum vzdělávání

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-906241-0-8

Klíčová slova česky

Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami; terapie; informační a komunikační technologie; vizualizace; edukace; Norsko

Klíčová slova anglicky

Child with special educational needs; Information and communications technology (ICT); visualization; education; Norway

Štítky

Změněno: 28. 4. 2017 08:11, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Publikace autorů, vědeckých pracovníků i praktiků, kteří mají vztah k dětem a žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a analyzují problematiku společného vzdělávání i podpůrných opatření, tj. terapií, využívání informačních a komunikačních prostředků, vizualizace aj. s perspektivou pomoci lidem se zdravotním postižením, s poruchami učení a chování. Seznamuje čtenáře se specifikou a vývojovými zvláštnostmi dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami i s jejich uplatněním na trhu práce. V publikaci zaznívá rovněž názorová různorodost na inkluzivní vzdělávání a jeho praktický dopad do školního prostředí České republiky, Norska a Slovenska. Srovnání těchto tří vzdělávacích systémů v teoretické i praktické rovině nám poskytuje získat ucelený obraz o problémech vzdělávání dětí i žáků s postižením.

Anglicky

The book that you are holding in your hands right now is a collective monograph written by research scholars and practitioners whose professional pursuits focus on children and pupils with special educational needs and who study the issue of inclusive education and such support measures as therapies, applying information and communication technologies, visualization,etc., with a perspective to enhance learning prospects of people with physical, learning, and behavioral disabilities. The book acquaints the reader with developmental specifics of children and pupils with special educational needs and their labour market prospects. Furthermore, the monograph reflects the diversity of opinion on inclusive education and its impact on the school environment in the Czech Republic, Norway and the Slovak Republic. The comparison of these three education systems on the theoretical as well as on the practical level enables us to gain a better insight into problems related to teaching children with disabilities.