2016
Terapeutické aktivity při práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami
BEČVÁŘOVÁ, IvanaZákladní údaje
Originální název
Terapeutické aktivity při práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Therapeutic Activites for Children with Special Educational Needs
Autoři
BEČVÁŘOVÁ, Ivana
Vydání
1. vydání. Vimperk, 159 s. 2016
Nakladatel
ASTERIA centrum vzdělávání
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-906241-0-8
Klíčová slova česky
Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami; terapie; informační a komunikační technologie; vizualizace; edukace; Norsko
Klíčová slova anglicky
Child with special educational needs; Information and communications technology (ICT); visualization; education; Norway
Štítky
Změněno: 28. 4. 2017 08:11, Hana Dlouhá
V originále
Publikace autorů, vědeckých pracovníků i praktiků, kteří mají vztah k dětem a žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a analyzují problematiku společného vzdělávání i podpůrných opatření, tj. terapií, využívání informačních a komunikačních prostředků, vizualizace aj. s perspektivou pomoci lidem se zdravotním postižením, s poruchami učení a chování. Seznamuje čtenáře se specifikou a vývojovými zvláštnostmi dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami i s jejich uplatněním na trhu práce. V publikaci zaznívá rovněž názorová různorodost na inkluzivní vzdělávání a jeho praktický dopad do školního prostředí České republiky, Norska a Slovenska. Srovnání těchto tří vzdělávacích systémů v teoretické i praktické rovině nám poskytuje získat ucelený obraz o problémech vzdělávání dětí i žáků s postižením.
Anglicky
The book that you are holding in your hands right now is a collective monograph written by research scholars and practitioners whose professional pursuits focus on children and pupils with special educational needs and who study the issue of inclusive education and such support measures as therapies, applying information and communication technologies, visualization,etc., with a perspective to enhance learning prospects of people with physical, learning, and behavioral disabilities. The book acquaints the reader with developmental specifics of children and pupils with special educational needs and their labour market prospects. Furthermore, the monograph reflects the diversity of opinion on inclusive education and its impact on the school environment in the Czech Republic, Norway and the Slovak Republic. The comparison of these three education systems on the theoretical as well as on the practical level enables us to gain a better insight into problems related to teaching children with disabilities.