2016
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS
STUCHLÝ, Jaroslav, Ladislav ŠOLC a Iveta KMECOVÁZákladní údaje
Originální název
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS
Název anglicky
CUSTOMER SATISFACTION WITH THE QUALITY OF SERVICES IN THE TRANSPORT COMPANY JIHOTRANS
Autoři
STUCHLÝ, Jaroslav (203 Česká republika, domácí), Ladislav ŠOLC (203 Česká republika, domácí) a Iveta KMECOVÁ (703 Slovensko, domácí)
Vydání
Logos polytechnikos, Jihlava, Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2016, 1804-3682
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000869
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
dopravní společnost; marketingový výzkum; kvalita služeb; cena za kvalitu; spokojenost zákazníků; analýza dat; konkurenceschopnost; řízení kvality; dotazníkové šetření; popisná a induktivní statistika
Klíčová slova anglicky
transport company; marketing research; quality of services; price for the quality; customer satisfaction; data analysis; competitiveness; quality control; survey; descriptive and inductive statistics
Změněno: 4. 1. 2017 13:15, Hana Dlouhá
V originále
V článku je stručně popsán marketingový výzkum zabývající zjišťováním spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb poskytovaných vybranou dopravní společností. Pomocí dotazníkového šetření jsou zjišťována potřebná data a je provedena jejich statistická analýza. Pomocí získaných dat jsou ověřovány určité předem formulované hypotézy. Bylo potvrzeno, že největší konkurenční výhodou podniku je image podniku a kvalitní vozový park. Cena služby odpovídající kvalitě se s růstem velikosti konkurenceschopnosti podniku významně lineárně zvyšuje. Dále hodnotili zákazníci všech pět analyzovaných faktorů kvality (přístup k zákazníkům, vstřícnost, včasnost, cena za kvalitu a jiné) jako stejně významné. Článek má charakter závěrečné zprávy z marketingového výzkumu.