STUCHLÝ, Jaroslav, Ladislav ŠOLC and Iveta KMECOVÁ. SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS (CUSTOMER SATISFACTION WITH THE QUALITY OF SERVICES IN THE TRANSPORT COMPANY JIHOTRANS). Logos polytechnikos. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2016, ročník 7, No 3, p. 297-320. ISSN 1804-3682. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{35081, author = {Stuchlý, Jaroslav and Šolc, Ladislav and Kmecová, Iveta}, article_location = {Jihlava}, article_number = {3}, keywords = {transport company; marketing research; quality of services; price for the quality; customer satisfaction; data analysis; competitiveness; quality control; survey; descriptive and inductive statistics}, language = {cze}, issn = {1804-3682}, journal = {Logos polytechnikos}, title = {SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS}, volume = {ročník 7}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 35081 AU - Stuchlý, Jaroslav - Šolc, Ladislav - Kmecová, Iveta PY - 2016 TI - SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS JF - Logos polytechnikos VL - ročník 7 IS - 3 SP - 297-320 EP - 297-320 PB - Vysoká škola polytechnická Jihlava SN - 18043682 KW - transport company KW - marketing research KW - quality of services KW - price for the quality KW - customer satisfaction KW - data analysis KW - competitiveness KW - quality control KW - survey KW - descriptive and inductive statistics N2 - V článku je stručně popsán marketingový výzkum zabývající zjišťováním spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb poskytovaných vybranou dopravní společností. Pomocí dotazníkového šetření jsou zjišťována potřebná data a je provedena jejich statistická analýza. Pomocí získaných dat jsou ověřovány určité předem formulované hypotézy. Bylo potvrzeno, že největší konkurenční výhodou podniku je image podniku a kvalitní vozový park. Cena služby odpovídající kvalitě se s růstem velikosti konkurenceschopnosti podniku významně lineárně zvyšuje. Dále hodnotili zákazníci všech pět analyzovaných faktorů kvality (přístup k zákazníkům, vstřícnost, včasnost, cena za kvalitu a jiné) jako stejně významné. Článek má charakter závěrečné zprávy z marketingového výzkumu. ER -
STUCHLÝ, Jaroslav, Ladislav ŠOLC and Iveta KMECOVÁ. SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS (CUSTOMER SATISFACTION WITH THE QUALITY OF SERVICES IN THE TRANSPORT COMPANY JIHOTRANS). \textit{Logos polytechnikos}. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2016, ročník 7, No~3, p.~297-320. ISSN~1804-3682.
|