J 2016

SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS

STUCHLÝ, Jaroslav, Ladislav ŠOLC a Iveta KMECOVÁ

Základní údaje

Originální název

SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ S KVALITOU SLUŽEB V DOPRAVNÍM PODNIKU JIHOTRANS

Název anglicky

CUSTOMER SATISFACTION WITH THE QUALITY OF SERVICES IN THE TRANSPORT COMPANY JIHOTRANS

Autoři

STUCHLÝ, Jaroslav (203 Česká republika, domácí), Ladislav ŠOLC (203 Česká republika, domácí) a Iveta KMECOVÁ (703 Slovensko, domácí)

Vydání

Logos polytechnikos, Jihlava, Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2016, 1804-3682

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000869

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

dopravní společnost; marketingový výzkum; kvalita služeb; cena za kvalitu; spokojenost zákazníků; analýza dat; konkurenceschopnost; řízení kvality; dotazníkové šetření; popisná a induktivní statistika

Klíčová slova anglicky

transport company; marketing research; quality of services; price for the quality; customer satisfaction; data analysis; competitiveness; quality control; survey; descriptive and inductive statistics

Štítky

Změněno: 4. 1. 2017 13:15, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

V článku je stručně popsán marketingový výzkum zabývající zjišťováním spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb poskytovaných vybranou dopravní společností. Pomocí dotazníkového šetření jsou zjišťována potřebná data a je provedena jejich statistická analýza. Pomocí získaných dat jsou ověřovány určité předem formulované hypotézy. Bylo potvrzeno, že největší konkurenční výhodou podniku je image podniku a kvalitní vozový park. Cena služby odpovídající kvalitě se s růstem velikosti konkurenceschopnosti podniku významně lineárně zvyšuje. Dále hodnotili zákazníci všech pět analyzovaných faktorů kvality (přístup k zákazníkům, vstřícnost, včasnost, cena za kvalitu a jiné) jako stejně významné. Článek má charakter závěrečné zprávy z marketingového výzkumu.