C
2016
Katedra cestovního ruchu a marketingu
SLABÁ, Marie and Ivana ČERTICKÁ
Basic information
Original name
Katedra cestovního ruchu a marketingu
Name (in English)
Department of Tourism and Marketing
Authors
SLABÁ, Marie (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Ivana ČERTICKÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, p. 179-190, 12 pp. 2016
Other information
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/75081431:_____/16:00000857
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Keywords in English
Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice
V originále
Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.
In English
Chapter Department of Tourism and Marketing in the scientific collective monograph "TEN YEARS OF THE INSTITUTE OF TECHNOLOGY AND BUSINESS IN ČESKÉ BUDĚJOVICE" applies with the establishment of the department in 2014. It covers employees of the Department of Tourism and Marketing, and study specializations of the department.
Displayed: 9/11/2024 06:06