C 2016

Katedra cestovního ruchu a marketingu

SLABÁ, Marie and Ivana ČERTICKÁ

Basic information

Original name

Katedra cestovního ruchu a marketingu

Name (in English)

Department of Tourism and Marketing

Authors

SLABÁ, Marie (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Ivana ČERTICKÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, p. 179-190, 12 pp. 2016

Publisher

Setoutbooks

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/75081431:_____/16:00000857

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-86277-83-7

Keywords (in Czech)

Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Keywords in English

Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice

Tags

Změněno: 20/12/2016 10:04, Hana Dlouhá

Abstract

V originále

Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.

In English

Chapter Department of Tourism and Marketing in the scientific collective monograph "TEN YEARS OF THE INSTITUTE OF TECHNOLOGY AND BUSINESS IN ČESKÉ BUDĚJOVICE" applies with the establishment of the department in 2014. It covers employees of the Department of Tourism and Marketing, and study specializations of the department.