C 2016

Katedra cestovního ruchu a marketingu

SLABÁ, Marie a Ivana ČERTICKÁ

Základní údaje

Originální název

Katedra cestovního ruchu a marketingu

Název anglicky

Department of Tourism and Marketing

Autoři

SLABÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Ivana ČERTICKÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, od s. 179-190, 12 s. 2016

Nakladatel

Setoutbooks

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000857

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-86277-83-7

Klíčová slova česky

Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova anglicky

Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice

Štítky

Změněno: 20. 12. 2016 10:04, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.