2016
Katedra cestovního ruchu a marketingu
SLABÁ, Marie a Ivana ČERTICKÁZákladní údaje
Originální název
Katedra cestovního ruchu a marketingu
Název anglicky
Department of Tourism and Marketing
Autoři
SLABÁ, Marie (203 Česká republika, domácí) a Ivana ČERTICKÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Praha, Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích, od s. 179-190, 12 s. 2016
Nakladatel
Setoutbooks
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000857
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-86277-83-7
Klíčová slova česky
Katedra cestovního ruchu; Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova anglicky
Department of Tourism and Marketing; Institute of Technology and Business in České Budějovice
Změněno: 20. 12. 2016 10:04, Hana Dlouhá
V originále
Kapitola Katedra cestovního ruchu v odborné monografii "Deset let Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích" se zabývá vznikem katedry, který se datuje od roku 2014. Popisuje personální obsazení Katedry cestovního ruchu, studijní obory a specializace, které spadají pod katedru.