2016
Chinese tourists’ perception of service quality in Český Krumlov (Czech Republic)
ŠVEC, RomanZákladní údaje
Originální název
Chinese tourists’ perception of service quality in Český Krumlov (Czech Republic)
Název česky
Vnímání kvality služeb v Českém Krumlově čínskými turisty
Autoři
ŠVEC, Roman
Vydání
China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 40-50, 11 s. 2016
Nakladatel
Neuveden
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-7-5103-1428-5
Klíčová slova česky
Cestovní ruch; turisté; preference; vnímání; požadavky; kvalita služeb; Česká republika
Klíčová slova anglicky
Tourism; Chinese; Tourists; preferences; perception; requirements; service quality; Czech Republic
Štítky
Změněno: 15. 3. 2017 13:55, Hana Dlouhá
V originále
This paper deals with perception of a range of factors which can affect the satisfaction of Chinese tourists when visiting the Czech Republic, specifically in the favourite city Český Krumlov. In recent years, Český Krumlov has become a popular destination of Asian tourists. However, this segment of Asian tourists is changing significantly: there are more tourists from China to the detriment of the number of e.g. Japanese tourists. This paper focuses on the perception of quality of chosen services provided to Chinese tourists directly in the city Český Krumlov. A method of guided interviews was used in order to understand deeper the preferences from which the perception of the studied destination, local enterprises and also residents can be concluded.
Česky
Příspěvek analyzuje vnímání faktorů nabídky cestovního ruchu, které mohou ovlivnit spokojenost čínských turistů při návštěvě České republiky, konkrétně oblíbeného města Český Krumlov. V posledních letech se Český Krumlov stal oblíbenou destinací asijských turistů. Nicméně, tento segment se výrazně mění např, tím že přijíždí více turistů z Číny na úkor např. Japonských turistů. Tento článek se zaměřuje na vnímání kvality vybraných služeb poskytovaných čínským turistům přímo v centru města Český Krumlov. Pro výzkum bylo použito metody řízených rozhovorů s cílem pochopit hlouběji preference, ze kterých mohou být učiněny závěry a doporučení pro místní samosprávu, podnikatele i obyvatele.