J 2016

Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu

PÍCHOVÁ, Romana a Lukáš POLANECKÝ

Základní údaje

Originální název

Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu

Název anglicky

Comparisons Used Analyses When Processing Marketing Audit

Autoři

PÍCHOVÁ, Romana (203 Česká republika, domácí) a Lukáš POLANECKÝ (203 Česká republika)

Vydání

Auspicia, České Budějovice, Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2016, 2464-7217

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000818

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

marketingový audit; Porterův model pěti sil; STEP analýza; SWOT analýza

Klíčová slova anglicky

marketing audit; Porter’s Five Forces model; STEP analysis; SWOT analysis

Štítky

Změněno: 20. 10. 2016 10:30, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Příspěvek je věnován problematice marketingového auditu. Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s problematikou marketingového auditu, definovat jeho náplň a obsah, stanovit a charakterizovat jeho účel, cíl a přínosy pro auditovaný podnik. Dále poukázat na možnost využití analýz, které mohou být pro podnik při vykonání marketingového auditu přínosné a které podniku určí jejich slabá místa a problematické oblasti, či naopak určí jejich silné stránky a možné příležitosti. Cílem příspěvku je navrhnout podnikům optimální kombinaci užívaných analýz při zpracování marketingového auditu.

Anglicky

This paper discusses the marketing audit. The purpose of this article is to familiarize the reader with problems of marketing audit, define its content, define and characterize its purpose, goal and benefits for the audited company. Further it is to highlight the possibility of using analyses that may be beneficial while implementing marketing audit in the company, and indicate its weaknesses and problem areas or, on the contrary, determine its strengths and potential opportunities. The aim of this paper is to propose an optimum combination of analyses used in the processing of marketing audit.