CHAPAEV, Nikolay K., Alexander G. EROFEEV a Lenka DVOŘÁKOVÁ. Peculiarities of Educational Environment at Mining and Metallurgical Schools of the Urals. Intenational Journal of Enviromental & Science Education. LOOK Academic Publishers, Volume 11, Issue 14, s. 7066-7078. ISSN 1306-3065. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Peculiarities of Educational Environment at Mining and Metallurgical Schools of the Urals
Název česky Specifika vzdělávacího prostředí na báňských a hutních školách na Uralu
Autoři CHAPAEV, Nikolay K. (643 Rusko), Alexander G. EROFEEV (643 Rusko) a Lenka DVOŘÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Intenational Journal of Enviromental & Science Education, LOOK Academic Publishers, 2016, 1306-3065.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Nizozemské království
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/75081431:_____/16:00000814
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Vzdělávací prostředí; báňské a hutní školy Uralu; otevřenost vzdělávací instituce; sociální partnerství; duchovní a morální trendy
Klíčová slova anglicky Educational environment; mining and metallurgical schools of the Urals; openness of an educational establishment; social partnership; spiritual and moral trends
Štítky KEM2, RIV16, SCOPUS
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 12. 10. 2016 08:55.
Anotace
The goal of the article is the development of environmental indices of mining and metallurgical education of the Urals. The principal concept of research of this problem is the system approach, which allows considering the main peculiarities of the educational environment at mining and metallurgical schools of the Urals comprehensively. This article includes structurally significant characteristics of the educational environment at mining and metallurgical schools of the Urals.
Anotace česky
Cílem článku je vývoj ukazatelů v prostředí báňského a hutního vzdělávání na Uralu. Hlavní koncepcí tohoto problému je systémový přístup, který umožňuje, s ohledem na hlavní zvláštnosti vzdělávacího prostředí na báňských a hutních školách Uralu, komplexnější hodnocení. Tento článek obsahuje strukturálně významné charakteristiky vzdělávacího prostředí na báňských a hutních školách Uralu.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:19