Autoři
HRMO, Roman, Jana ŠKRABÁNKOVÁ, Daniel KUČERKA a Ján KMEC
V originále
Vedecká monografia popisuje prehľad súčasného stavu poznania rôznych druhov kľúčových kompetencií technických a prírodovedných predmetov, v rámci edukačného procesu pre všetky stupne vzdelavácieho procesu. Autori podávajú základné informácie o kľúčových kompetenciach v rámci Slovenskej a Českej republiky, ktoré získali vlastným edukačným procesom. Hlavná časť publikácie predstavuje pomerne podrobný prehľad konkrétnych kompetencií technických a prírodovedných predmetov, ku ktorým dospeli na základe rozsiahlych výskumov. Výsledkom sú návrhy konkrétnych modelov kľúčových kompetencií edukačného procesu.
Česky
Vědecká monografie popisuje přehled současného stavu poznání různých druhů klíčových kompetencí technických a přírodovědných předmětů, v rámci edukačního procesu pro všechny stupně vzdělávacího procesu. Autoři podávají základní informace o klíčové kompetence v rámci Slovenské a České republiky, které získaly vlastním edukačním procesem. Hlavní část publikace představuje poměrně podrobný přehled konkrétních kompetencí technických a přírodovědných předmětů, ke kterým dospěli na základě rozsáhlých výzkumů. Výsledkem jsou návrhy konkrétních modelů klíčových kompetencí edukačního procesu. Monografie je určena vědeckým a akademickým pracovníkům, jakož i pedagogům výzkumných a vzdělávacích institucí, technických a přírodovědných univerzit, jakož i ostatním humanitním univerzitám.
Anglicky
Scientific monograph describes the overview of the current state of knowledge of different types of key competences of technical and scientific subjects within the educational process for all levels of the educational process. The authors present the basic information on key competencies in the Slovak and Czech Republic, which has acquired its own educational process. The main part of the book presents a fairly detailed overview of specific technical competencies and science, which they have reached on the basis of extensive research. The results are proposals for concrete models of key competencies educational process. The monograph is intended for researchers and scholars, teachers and research and educational institutions, technical and natural science universities, as well as other Humanities University.