B 2016

Kľúčové kompetenie v technických a prírodovedeckých predmetoch

HRMO, Roman, Jana ŠKRABÁNKOVÁ, Daniel KUČERKA and Ján KMEC

Basic information

Original name

Kľúčové kompetenie v technických a prírodovedeckých predmetoch

Name in Czech

Klíčové kometence v technických a přírodovědných předmětech

Name (in English)

Key competences in engineering and science subjects

Authors

HRMO, Roman, Jana ŠKRABÁNKOVÁ, Daniel KUČERKA and Ján KMEC

Edition

Wyzsa Szkola Menedzerska w W. Varšava, 322 pp. Monografia, 2016

Publisher

1. vydanie

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Poland

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-83-7520-204-5

Keywords (in Czech)

Klíčové kompetence; kompetence technických předmětů; kompetence přírodovědných předmětů; modely klíčových kompetencí

Keywords in English

Key competences; Competence of technical subjects; Competence of natural subjects. Models core competencies

Tags

Změněno: 12/10/2016 08:04, Hana Dlouhá

Abstract

V originále

Vedecká monografia popisuje prehľad súčasného stavu poznania rôznych druhov kľúčových kompetencií technických a prírodovedných predmetov, v rámci edukačného procesu pre všetky stupne vzdelavácieho procesu. Autori podávajú základné informácie o kľúčových kompetenciach v rámci Slovenskej a Českej republiky, ktoré získali vlastným edukačným procesom. Hlavná časť publikácie predstavuje pomerne podrobný prehľad konkrétnych kompetencií technických a prírodovedných predmetov, ku ktorým dospeli na základe rozsiahlych výskumov. Výsledkom sú návrhy konkrétnych modelov kľúčových kompetencií edukačného procesu.

In Czech

Vědecká monografie popisuje přehled současného stavu poznání různých druhů klíčových kompetencí technických a přírodovědných předmětů, v rámci edukačního procesu pro všechny stupně vzdělávacího procesu. Autoři podávají základní informace o klíčové kompetence v rámci Slovenské a České republiky, které získaly vlastním edukačním procesem. Hlavní část publikace představuje poměrně podrobný přehled konkrétních kompetencí technických a přírodovědných předmětů, ke kterým dospěli na základě rozsáhlých výzkumů. Výsledkem jsou návrhy konkrétních modelů klíčových kompetencí edukačního procesu. Monografie je určena vědeckým a akademickým pracovníkům, jakož i pedagogům výzkumných a vzdělávacích institucí, technických a přírodovědných univerzit, jakož i ostatním humanitním univerzitám.