B 2016

Kľúčové kompetenie v technických a prírodovedeckých predmetoch

HRMO, Roman, Jana ŠKRABÁNKOVÁ, Daniel KUČERKA a Ján KMEC

Základní údaje

Originální název

Kľúčové kompetenie v technických a prírodovedeckých predmetoch

Název česky

Klíčové kometence v technických a přírodovědných předmětech

Název anglicky

Key competences in engineering and science subjects

Autoři

HRMO, Roman, Jana ŠKRABÁNKOVÁ, Daniel KUČERKA a Ján KMEC

Vydání

Wyzsa Szkola Menedzerska w W. Varšava, 322 s. Monografia, 2016

Nakladatel

1. vydanie

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-83-7520-204-5

Klíčová slova česky

Klíčové kompetence; kompetence technických předmětů; kompetence přírodovědných předmětů; modely klíčových kompetencí

Klíčová slova anglicky

Key competences; Competence of technical subjects; Competence of natural subjects. Models core competencies

Štítky

Změněno: 12. 10. 2016 08:04, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Vedecká monografia popisuje prehľad súčasného stavu poznania rôznych druhov kľúčových kompetencií technických a prírodovedných predmetov, v rámci edukačného procesu pre všetky stupne vzdelavácieho procesu. Autori podávajú základné informácie o kľúčových kompetenciach v rámci Slovenskej a Českej republiky, ktoré získali vlastným edukačným procesom. Hlavná časť publikácie predstavuje pomerne podrobný prehľad konkrétnych kompetencií technických a prírodovedných predmetov, ku ktorým dospeli na základe rozsiahlych výskumov. Výsledkom sú návrhy konkrétnych modelov kľúčových kompetencií edukačného procesu.

Česky

Vědecká monografie popisuje přehled současného stavu poznání různých druhů klíčových kompetencí technických a přírodovědných předmětů, v rámci edukačního procesu pro všechny stupně vzdělávacího procesu. Autoři podávají základní informace o klíčové kompetence v rámci Slovenské a České republiky, které získaly vlastním edukačním procesem. Hlavní část publikace představuje poměrně podrobný přehled konkrétních kompetencí technických a přírodovědných předmětů, ke kterým dospěli na základě rozsáhlých výzkumů. Výsledkem jsou návrhy konkrétních modelů klíčových kompetencí edukačního procesu. Monografie je určena vědeckým a akademickým pracovníkům, jakož i pedagogům výzkumných a vzdělávacích institucí, technických a přírodovědných univerzit, jakož i ostatním humanitním univerzitám.