2016
Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management
TIŠLEROVÁ, KamilaZákladní údaje
Originální název
Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management
Autoři
TIŠLEROVÁ, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Norristown (USA), Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, IBIMA 2016, od s. 875-879, 5 s. 2016
Nakladatel
International Business Information Management Association, IBIMA
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000806
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-0-9860419-6-9
Klíčová slova česky
CRM; marketingová strategie; zákazník; efektivita; konkurenční výhoda
Klíčová slova anglicky
CRM; marketing strategy; customer; efficiency; competitive advantage
Změněno: 22. 9. 2016 08:38, Hana Dlouhá
V originále
This paper aims to analyse differential approaches to the Customer Relationship Management theory. The main strategies for the CRM concern the customers as the core value to the company. From establishing, developing, finishing and evaluation customer relations, with the help of technology, obtain, analyse and valuably use of the customer information and exchange at the aim of establishing a long-term relationship for profitability and competitive advantage. CRM, in some aspects, takes the customer as business partner and this concept helps the company act more effectively, efficiently and productively. The research question is: what is the proper effective strategy for customer relationship management. Several methodological approaches are examined and applied.
Česky
Tento článek si klade za cíl analyzovat rozdílné přístupy v teorii Customer Relationship Management. Hlavní strategie pro CRM se týkají zákazníků jako základní hodnoty pro společnost. Vytváření, vývoj, dokončování práce a vyhodnocování vztahů se zákazníky, za pomocí technologie, je cílem získat, analyzovat a cenně používat informace o zákazníkovi a výměny v zájmu vytvoření dlouhodobého vztahu k ziskovosti a konkurenční výhody. CRM, v některých aspektech, bere zákazníka jako obchodního partnera a tento koncept pomáhá jednat společnosti účinněji, efektivněji a produktivněji. Výzkumná otázka zní: co je správná účinná strategie pro řízení vztahů se zákazníky. Vybrané metodologické přístupy jsou zkoumány a aplikovány.