D 2016

Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management

TIŠLEROVÁ, Kamila

Základní údaje

Originální název

Marketing Strategy for Effective Customer Relationship Management

Autoři

TIŠLEROVÁ, Kamila (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Norristown (USA), Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, IBIMA 2016, od s. 875-879, 5 s. 2016

Nakladatel

International Business Information Management Association, IBIMA

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000806

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9860419-6-9

Klíčová slova česky

CRM; marketingová strategie; zákazník; efektivita; konkurenční výhoda

Klíčová slova anglicky

CRM; marketing strategy; customer; efficiency; competitive advantage

Štítky

Změněno: 22. 9. 2016 08:38, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

This paper aims to analyse differential approaches to the Customer Relationship Management theory. The main strategies for the CRM concern the customers as the core value to the company. From establishing, developing, finishing and evaluation customer relations, with the help of technology, obtain, analyse and valuably use of the customer information and exchange at the aim of establishing a long-term relationship for profitability and competitive advantage. CRM, in some aspects, takes the customer as business partner and this concept helps the company act more effectively, efficiently and productively. The research question is: what is the proper effective strategy for customer relationship management. Several methodological approaches are examined and applied.

Česky

Tento článek si klade za cíl analyzovat rozdílné přístupy v teorii Customer Relationship Management. Hlavní strategie pro CRM se týkají zákazníků jako základní hodnoty pro společnost. Vytváření, vývoj, dokončování práce a vyhodnocování vztahů se zákazníky, za pomocí technologie, je cílem získat, analyzovat a cenně používat informace o zákazníkovi a výměny v zájmu vytvoření dlouhodobého vztahu k ziskovosti a konkurenční výhody. CRM, v některých aspektech, bere zákazníka jako obchodního partnera a tento koncept pomáhá jednat společnosti účinněji, efektivněji a produktivněji. Výzkumná otázka zní: co je správná účinná strategie pro řízení vztahů se zákazníky. Vybrané metodologické přístupy jsou zkoumány a aplikovány.