Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{33421, author = {Hlaváčová, Irena}, article_location = {Olomouc}, article_number = {číslo 1}, keywords = {evaluation; creative approach; motivation; teaching effectiveness}, language = {cze}, issn = {1805-8949}, journal = {Trendy ve vzdělávání}, title = {MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU}, volume = {roč. 9}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 33421 AU - Hlaváčová, Irena PY - 2016 TI - MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU JF - Trendy ve vzdělávání VL - roč. 9 IS - číslo 1 SP - 84-89 EP - 84-89 PB - Univerzita Palackého v Olomouci SN - 18058949 KW - evaluation KW - creative approach KW - motivation KW - teaching effectiveness N2 - Příspěvek analyzuje studijní výsledky zimního semestru 2015 předmětu Fyzika v logistických procesech, porovnává výsledky denního a kombinovaného studia s analogickými výsledky v předchozím akademickém roce a předkládá možnost zvýšení efektivnosti výuky fyziky v navazujícím studiu logistiky používáním vícesložkového hodnocení aktivity studentů v denním studiu. ER -
HLAVÁČOVÁ, Irena. MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU. \textit{Trendy ve vzdělávání}. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, roč. 9, číslo 1, s.~84-89. ISSN~1805-8949.
|