J
2016
MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU
HLAVÁČOVÁ, Irena
Základní údaje
Originální název
MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU
Název anglicky
INCENTIVE EFFECTS OF MULTICOMPONENT EVALUATION OF STUDENTS IN FULL-TIME STUDIES
Autoři
HLAVÁČOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, 1805-8949
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000729
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
hodnocení; tvůrčí přístup; motivace; efektivnost výuky
Klíčová slova anglicky
evaluation; creative approach; motivation; teaching effectiveness
V originále
Příspěvek analyzuje studijní výsledky zimního semestru 2015 předmětu Fyzika v logistických procesech, porovnává výsledky denního a kombinovaného studia s analogickými výsledky v předchozím akademickém roce a předkládá možnost zvýšení efektivnosti výuky fyziky v navazujícím studiu logistiky používáním vícesložkového hodnocení aktivity studentů v denním studiu.
Anglicky
Presented analysis of winter-term 2015 course of the subject “Physics in logistics processes” compares the results of both full-time and combined studies with those achieved in the previous academic year and proposes the possibility of increasing the effectiveness of teaching physics in the engineering studies by implementation of multi-item activity evaluation of full-time students.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 01:30