2016
DEVELOPMENT OF KEY COMPETENCES IN INTEGRATION TEACHING WORKPLACES
KUČERKA, DanielZákladní údaje
Originální název
DEVELOPMENT OF KEY COMPETENCES IN INTEGRATION TEACHING WORKPLACES
Název česky
Rozvoj klíčových kompetencí na integrovaných vyučovacích pracoviscích
Autoři
KUČERKA, Daniel (703 Slovensko, garant, domácí)
Vydání
Acta Technologica Dubnicae, Dubnica, Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2016, 1338-3965
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000698
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
klíčové kompetence; integrovaná vyučovací pracoviště; soustružení
Klíčová slova anglicky
key competences; integrated teaching workplace; turning
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 9. 2016 10:31, Hana Dlouhá
V originále
The article deals with the definition of competencies and key competencies of pupils and their development in an integrated didactic working place. In this article I focused on the practical teaching in the turning workshop in the secondary school. The competence development is based on the learning objectives of the subject Technology of turning in the practical teaching. The general learning objectives will gradually be further specified in a specific sub-objectives, they define the various competencies which the student should acquire and develop.
Česky
Článek se zabývá definováním kompetencí a klíčových kompetencí žáků a jejich rozvojem na integrovaném didaktickém pracovišti. Pro potřeby článku jsem se zaměřil na praktické vyučování na soustružnické dílně na střední škole. Rozvoj kompetencí vychází z výukových cílů předmětu Technologie soustružení v praktickém vyučování. Výukové cíle obecné se postupně podrobněji specifikují do cílů dílčích a specifických, definují jednotlivé kompetence, které má žák získat a rozvíjet.