J 2016

Application of Floyd´s Algorithm on Transport Network of South Bohemian Region

HANZL, Jiří, Ladislav BARTUŠKA, Elena ROZHANSKAYA a Petr PRŮŠA

Základní údaje

Originální název

Application of Floyd´s Algorithm on Transport Network of South Bohemian Region

Název česky

Aplikace Floydova algoritmu na dopravní sítě Jihočeského kraje

Autoři

HANZL, Jiří (203 Česká republika, domácí), Ladislav BARTUŠKA (203 Česká republika, domácí), Elena ROZHANSKAYA (643 Rusko) a Petr PRŮŠA (203 Česká republika)

Vydání

Communications : scientific letters of the University of Žilina, Žilina, The University of Žilina, 2016, 1335-4205

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

20104 Transport engineering

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000696

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

matice vzdáleností; dopravní sítě; dopravní model; Floydův algoritmus; optimální trasa; minimální cesta

Klíčová slova anglicky

Distance Matrix; Traffic Network; Transport Model; Floyd Algorithm; Optimal Route; Minimal Path

Štítky

KDL7, RIV16, SCOPUS

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 9. 2016 10:36, Hana Dlouhá

Anotace

ORIG CZ

V originále

The introductory part of the paper deals with the theory of searching for optimal routes in transport networks, including a description of each type of optimization tasks. The aim of the article is demonstration of Floyd algorithm application to find the minimal paths from each node to another in network graph - in our case the network represents traffic model of road network in the region of South Bohemia.

Česky

Úvodní část článku se zabývá teorií hledání optimálních cest dopravních sítích, včetně ukázky aplikace Floydova algoritmu vedoucí k nalezení minimálních cest z každého uzlu do dalšího grafu sítě - v našem případě je síť představena na dopravním modelu dopravní sítě v regionu Jižní Čechy.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 02:22