2015
Značky a český zákazník
ŠTARCHOŇ, Peter, Martina JUŘÍKOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ, Dagmar WEBEROVÁ, Josef KOCOUREK et. al.Basic information
Original name
Značky a český zákazník
Name (in English)
The brands and Czech customer
Authors
ŠTARCHOŇ, Peter (703 Slovakia), Martina JUŘÍKOVÁ (203 Czech Republic), Olga JURÁŠKOVÁ (203 Czech Republic), Dagmar WEBEROVÁ (703 Slovakia, belonging to the institution), Josef KOCOUREK (203 Czech Republic), Lenka LIŽBETINOVÁ (703 Slovakia, belonging to the institution), Lucia VILČEKOVÁ (703 Slovakia) and Kristýna KOVÁŘOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
1. vydání. Zlín, 104 pp. 2015
Publisher
VeRBum
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Book on a specialized topic
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/75081431:_____/15:00000687
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-87500-76-7
Keywords (in Czech)
značky; zákazník; domácí produkt; marketing
Keywords in English
brand; customer; domestic product; marketing
Changed: 21/7/2016 09:27, Věra Kostková
V originále
Předkládaná publikace akcentuje klíčové skutečnosti budování a řízení značky z pohledu současné marketingové teorie, z pohledu vybraných subjektů hospodářské praxe i z pohledu českých zákazníků. Analyzuje manažérské procesy a rozhodnutí strategického budování a řízení portfolia značek, jeho synergické a multiplikační efekty a specifikuje klíčové faktory ovlivňující zvyšování hodnoty značek ve vztahu k ovlivňování postojů a preferencí spotřebitelů k značkovým produktům. Poskytuje obecně použitelné zásady budování a řízení značky v podmínkách současného trhu, mapuje aktuální postoje českých zákazníků vůči značkám, jejich významu, jakož i vlivu na jejich nákupní chování, které zároveň konfrontuje s chováním slovenských zákazníků.