B 2015

Značky a český zákazník

ŠTARCHOŇ, Peter, Martina JUŘÍKOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ, Dagmar WEBEROVÁ, Josef KOCOUREK et. al.

Základní údaje

Originální název

Značky a český zákazník

Název anglicky

The brands and Czech customer

Autoři

ŠTARCHOŇ, Peter (703 Slovensko), Martina JUŘÍKOVÁ (203 Česká republika), Olga JURÁŠKOVÁ (203 Česká republika), Dagmar WEBEROVÁ (703 Slovensko, domácí), Josef KOCOUREK (203 Česká republika), Lenka LIŽBETINOVÁ (703 Slovensko, domácí), Lucia VILČEKOVÁ (703 Slovensko) a Kristýna KOVÁŘOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vydání. Zlín, 104 s. 2015

Nakladatel

VeRBum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00000687

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87500-76-7

Klíčová slova česky

značky; zákazník; domácí produkt; marketing

Klíčová slova anglicky

brand; customer; domestic product; marketing

Štítky

Změněno: 21. 7. 2016 09:27, Věra Kostková

Anotace

V originále

Předkládaná publikace akcentuje klíčové skutečnosti budování a řízení značky z pohledu současné marketingové teorie, z pohledu vybraných subjektů hospodářské praxe i z pohledu českých zákazníků. Analyzuje manažérské procesy a rozhodnutí strategického budování a řízení portfolia značek, jeho synergické a multiplikační efekty a specifikuje klíčové faktory ovlivňující zvyšování hodnoty značek ve vztahu k ovlivňování postojů a preferencí spotřebitelů k značkovým produktům. Poskytuje obecně použitelné zásady budování a řízení značky v podmínkách současného trhu, mapuje aktuální postoje českých zákazníků vůči značkám, jejich významu, jakož i vlivu na jejich nákupní chování, které zároveň konfrontuje s chováním slovenských zákazníků.

Anglicky

The publication emphasizes the key facts of building and brand management from the perspective of contemporary marketing theory, from the perspective of selected entities of economic reality and from the perspective of the Czech customers. It analyzes the management processes and strategic decision of building and managing the portfolio of brands, its synergies and multiplier effects, and specifies the key factors influencing the increasing the value of brands in relation to influencing the attitudes and preferences of consumers to branded products. The publication provides a general applicable principles of building and management of brand in the current market conditions, maps the current attitudes of Czech customers to brands, their importance and influence on their purchasing behavior, which also confronts with the behavior of Slovak consumers.