Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{32744, author = {Štarchoň, Peter and Juříková, Martina and Jurášková, Olga and Weberová, Dagmar and Kocourek, Josef and Ližbetinová, Lenka and Vilčeková, Lucia and Kovářová, Kristýna}, address = {Zlín}, edition = {1. vydání}, keywords = {brand; customer; domestic product; marketing}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-87500-76-7}, publisher = {VeRBum}, title = {Značky a český zákazník}, year = {2015} }
TY - BOOK ID - 32744 AU - Štarchoň, Peter - Juříková, Martina - Jurášková, Olga - Weberová, Dagmar - Kocourek, Josef - Ližbetinová, Lenka - Vilčeková, Lucia - Kovářová, Kristýna PY - 2015 TI - Značky a český zákazník VL - Neuveden PB - VeRBum CY - Zlín SN - 9788087500767 KW - brand KW - customer KW - domestic product KW - marketing N2 - Předkládaná publikace akcentuje klíčové skutečnosti budování a řízení značky z pohledu současné marketingové teorie, z pohledu vybraných subjektů hospodářské praxe i z pohledu českých zákazníků. Analyzuje manažérské procesy a rozhodnutí strategického budování a řízení portfolia značek, jeho synergické a multiplikační efekty a specifikuje klíčové faktory ovlivňující zvyšování hodnoty značek ve vztahu k ovlivňování postojů a preferencí spotřebitelů k značkovým produktům. Poskytuje obecně použitelné zásady budování a řízení značky v podmínkách současného trhu, mapuje aktuální postoje českých zákazníků vůči značkám, jejich významu, jakož i vlivu na jejich nákupní chování, které zároveň konfrontuje s chováním slovenských zákazníků. ER -
ŠTARCHOŇ, Peter, Martina JUŘÍKOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ, Dagmar WEBEROVÁ, Josef KOCOUREK, Lenka LIŽBETINOVÁ, Lucia VILČEKOVÁ and Kristýna KOVÁŘOVÁ. \textit{Značky a český zákazník (The brands and Czech customer)}. 1. vydání. Zlín: VeRBum, 2015, 104 pp. ISBN~978-80-87500-76-7.
|