Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{32684, author = {Straková, Jarmila and Vokoun, Marek and Váchal, Jan and Stellner, František and Vaníčková, Radka}, address = {Praha}, booktitle = {Jihočeský kraj v globální ekonomice}, edition = {1. vydání}, keywords = {Human Resources Management; South Bohemian Region; 2004-2015}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-86277-82-0}, pages = {179-191}, publisher = {SETOUTBOOKS.CZ}, title = {Řízení lidských zdrojů}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 32684 AU - Straková, Jarmila - Vokoun, Marek - Váchal, Jan - Stellner, František - Vaníčková, Radka PY - 2016 TI - Řízení lidských zdrojů VL - Neuveden PB - SETOUTBOOKS.CZ CY - Praha SN - 9788086277820 KW - Human Resources Management KW - South Bohemian Region KW - 2004-2015 N2 - Kapitola "Řízení lidských zdrojů" v odborné kolektivní monografii "Jihočeský kraj v globální ekonomice“ prokázala na základě provedeného dotazníkového šetření, že by se firmy měly zaměřit na zkvalitnění řízení lidských zdrojů z důvodu jejich udržitelného hospodaření a konkurenceschopnosti na evropských i světových trzích. Autoři prokázali, že v podnicích s fungujícím personálním útvarem jsou dosahovány trvale příznivé hospodářské výsledky. Zároveň zjistili, že podnikový management nevykazuje v oblasti personalistiky odpovídající odbornou kvalitu. V některých podnicích je dokonce indikováno nedocenění oblasti personální práce z pohledu vlivu na ekonomiku podniku a její sociální klima. Počet personalistů s odpovídajícím vzděláním v jihočeských podnicích postupně ubývá. Došli k závěru, že je důležité zajistit u manažerů podniku základní znalosti z oblasti personalistiky a řízení lidských zdrojů (motivace pracovníků, hodnocení pracovníků apod.). ER -
STRAKOVÁ, Jarmila, Marek VOKOUN, Jan VÁCHAL, František STELLNER and Radka VANÍČKOVÁ. Řízení lidských zdrojů (The Human Resources Management). In \textit{Jihočeský kraj v globální ekonomice}. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ, 2016, p.~179-191. ISBN~978-80-86277-82-0.
|