2016
Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků
SLABÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků
Název anglicky
Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises
Autoři
SLABÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, od s. 169-178, 10 s. 2016
Nakladatel
SETOUTBOOKS.CZ
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000679
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-86277-82-0
Klíčová slova česky
stakeholder; marketing; malé a střední podniky
Klíčová slova anglicky
stakeholder; marketing; SMEs
Změněno: 21. 7. 2016 12:01, Věra Kostková
V originále
Jelikož více jak 99% všech podnikatelských subjektů v České republice tvoří malé a střední podniky, zabývá se jedenáctá kapitola analýzou marketingových aktivit a stakeholder managementem malých a středních podniků v Jihočeském kraji. Tato kapitola se zaměřuje na organizaci marketingových a PR aktivit malých a středních podniků i znalost a využívání stakeholder managementu pro řízení mikro, malých a středních podniků. V rámci provedené analýzy se klade důraz nejen na popis stávajícího stavu v oblasti marketingu malých a středních podniků a identifikaci klíčových skupin stakeholderů, ale také na odhalení rozdílného přístupu jednotlivých firem k těmto aktivitám v závislosti na kategorii podniku – tedy zda se jedná o mikro, malý, či střední podnik. Provedený výzkum odhalil, že pro všechny kategorie malých a středních podniků jsou nejdůležitějšími třemi stakeholder skupinami – zákazníci, zaměstnanci a konkurence. Výzkum také prokázal, že organizace marketingových a PR aktivit závisí na kategorii podniku.