C 2016

Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků

SLABÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků

Název anglicky

Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises

Autoři

SLABÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, od s. 169-178, 10 s. 2016

Nakladatel

SETOUTBOOKS.CZ

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000679

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-86277-82-0

Klíčová slova česky

stakeholder; marketing; malé a střední podniky

Klíčová slova anglicky

stakeholder; marketing; SMEs

Štítky

Změněno: 21. 7. 2016 12:01, Věra Kostková

Anotace

V originále

Jelikož více jak 99% všech podnikatelských subjektů v České republice tvoří malé a střední podniky, zabývá se jedenáctá kapitola analýzou marketingových aktivit a stakeholder managementem malých a středních podniků v Jihočeském kraji. Tato kapitola se zaměřuje na organizaci marketingových a PR aktivit malých a středních podniků i znalost a využívání stakeholder managementu pro řízení mikro, malých a středních podniků. V rámci provedené analýzy se klade důraz nejen na popis stávajícího stavu v oblasti marketingu malých a středních podniků a identifikaci klíčových skupin stakeholderů, ale také na odhalení rozdílného přístupu jednotlivých firem k těmto aktivitám v závislosti na kategorii podniku – tedy zda se jedná o mikro, malý, či střední podnik. Provedený výzkum odhalil, že pro všechny kategorie malých a středních podniků jsou nejdůležitějšími třemi stakeholder skupinami – zákazníci, zaměstnanci a konkurence. Výzkum také prokázal, že organizace marketingových a PR aktivit závisí na kategorii podniku.