C 2016

Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků

SLABÁ, Marie

Basic information

Original name

Analýza marketingových aktivit a řízení vztahů se stakeholdery malých a středních podniků

Name (in English)

Analysis of Marketing Activities and Management of Relationships with Stakeholders of Small and Medium Enterprises

Authors

SLABÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, p. 169-178, 10 pp. 2016

Publisher

SETOUTBOOKS.CZ

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/75081431:_____/16:00000679

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-86277-82-0

Keywords (in Czech)

stakeholder; marketing; malé a střední podniky

Keywords in English

stakeholder; marketing; SMEs
Změněno: 21/7/2016 12:01, Věra Kostková

Abstract

V originále

Jelikož více jak 99% všech podnikatelských subjektů v České republice tvoří malé a střední podniky, zabývá se jedenáctá kapitola analýzou marketingových aktivit a stakeholder managementem malých a středních podniků v Jihočeském kraji. Tato kapitola se zaměřuje na organizaci marketingových a PR aktivit malých a středních podniků i znalost a využívání stakeholder managementu pro řízení mikro, malých a středních podniků. V rámci provedené analýzy se klade důraz nejen na popis stávajícího stavu v oblasti marketingu malých a středních podniků a identifikaci klíčových skupin stakeholderů, ale také na odhalení rozdílného přístupu jednotlivých firem k těmto aktivitám v závislosti na kategorii podniku – tedy zda se jedná o mikro, malý, či střední podnik. Provedený výzkum odhalil, že pro všechny kategorie malých a středních podniků jsou nejdůležitějšími třemi stakeholder skupinami – zákazníci, zaměstnanci a konkurence. Výzkum také prokázal, že organizace marketingových a PR aktivit závisí na kategorii podniku.