C 2016

Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu

ŠVEC, Roman a Petra SOLAROVÁ

Základní údaje

Originální název

Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu

Název anglicky

Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions

Autoři

ŠVEC, Roman (203 Česká republika, domácí) a Petra SOLAROVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, od s. 102-114, 13 s. 2016

Nakladatel

SETOUTBOOKS.CZ

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000675

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-86277-82-0

Klíčová slova česky

atraktivity cestovního ruchu; prvky infrastruktury; Jihočeský kraj

Klíčová slova anglicky

tourism attractiveness; infrastructure for tourism; South Bohemian Region

Štítky

Změněno: 21. 7. 2016 11:15, Věra Kostková

Anotace

V originále

Cílem kapitoly „Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu“ bylo určit, které atraktivity vnímají návštěvníci zkoumaného území jako atraktivní a které z nabízených faktorů jsou podstatné pro pozitivní prožití času stráveného v Jihočeském kraji. Hlavním důvodem pro vytvoření této kapitoly byla skutečnost, že cestovní ruch je ve zkoumané oblasti jednou z důležitých složek příjmů mnoha podniků, ale také kraje, měst a obcí. Základem pro úspěch v cestovním ruchu je vytvoření ucelené nabídky a její účelná marketingová komunikace realizovaná jednak samotnými podniky, ale také dalšími institucemi působícími v oblasti cestovního ruchu.