Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{32669, author = {Švec, Roman and Solarová, Petra}, address = {Praha}, booktitle = {Jihočeský kraj v globální ekonomice}, edition = {1. vydání}, keywords = {tourism attractiveness; infrastructure for tourism; South Bohemian Region}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-86277-82-0}, pages = {102-114}, publisher = {SETOUTBOOKS.CZ}, title = {Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 32669 AU - Švec, Roman - Solarová, Petra PY - 2016 TI - Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu VL - Neuveden PB - SETOUTBOOKS.CZ CY - Praha SN - 9788086277820 KW - tourism attractiveness KW - infrastructure for tourism KW - South Bohemian Region N2 - Cílem kapitoly „Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu“ bylo určit, které atraktivity vnímají návštěvníci zkoumaného území jako atraktivní a které z nabízených faktorů jsou podstatné pro pozitivní prožití času stráveného v Jihočeském kraji. Hlavním důvodem pro vytvoření této kapitoly byla skutečnost, že cestovní ruch je ve zkoumané oblasti jednou z důležitých složek příjmů mnoha podniků, ale také kraje, měst a obcí. Základem pro úspěch v cestovním ruchu je vytvoření ucelené nabídky a její účelná marketingová komunikace realizovaná jednak samotnými podniky, ale také dalšími institucemi působícími v oblasti cestovního ruchu. ER -
ŠVEC, Roman and Petra SOLAROVÁ. Motivace k~cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu (Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions). In \textit{Jihočeský kraj v globální ekonomice}. 1. vydání. Praha: SETOUTBOOKS.CZ, 2016, p.~102-114. ISBN~978-80-86277-82-0.
|