C 2016

Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu

ŠVEC, Roman a Petra SOLAROVÁ

Základní údaje

Originální název

Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu

Název anglicky

Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions

Autoři

ŠVEC, Roman (203 Česká republika, domácí) a Petra SOLAROVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, od s. 102-114, 13 s. 2016

Nakladatel

SETOUTBOOKS.CZ

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000675

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-86277-82-0

Klíčová slova česky

atraktivity cestovního ruchu; prvky infrastruktury; Jihočeský kraj

Klíčová slova anglicky

tourism attractiveness; infrastructure for tourism; South Bohemian Region

Štítky

Změněno: 21. 7. 2016 11:15, Věra Kostková

Anotace

V originále

Cílem kapitoly „Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu“ bylo určit, které atraktivity vnímají návštěvníci zkoumaného území jako atraktivní a které z nabízených faktorů jsou podstatné pro pozitivní prožití času stráveného v Jihočeském kraji. Hlavním důvodem pro vytvoření této kapitoly byla skutečnost, že cestovní ruch je ve zkoumané oblasti jednou z důležitých složek příjmů mnoha podniků, ale také kraje, měst a obcí. Základem pro úspěch v cestovním ruchu je vytvoření ucelené nabídky a její účelná marketingová komunikace realizovaná jednak samotnými podniky, ale také dalšími institucemi působícími v oblasti cestovního ruchu.

Anglicky

The aim of the chapter “Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions” was the identification of attractiveness which visitors consider as interesting for them and also the identification of the offered factor which seem to be essential to the positive experience of time spent in the South Bohemian Region. The main reason for creating this chapter was the fact that tourism is in the surveyed area is one of the important components of the income of many businesses, towns or municipalities. Hence, the basis for success in tourism is to create a comprehensive offering and its effective marketing communication carried out by businesses and other institutions which are active in tourism.