2016
Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu
ŠVEC, Roman a Petra SOLAROVÁZákladní údaje
Originální název
Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu
Název anglicky
Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions
Autoři
ŠVEC, Roman (203 Česká republika, domácí) a Petra SOLAROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, od s. 102-114, 13 s. 2016
Nakladatel
SETOUTBOOKS.CZ
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000675
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-86277-82-0
Klíčová slova česky
atraktivity cestovního ruchu; prvky infrastruktury; Jihočeský kraj
Klíčová slova anglicky
tourism attractiveness; infrastructure for tourism; South Bohemian Region
Změněno: 21. 7. 2016 11:15, Věra Kostková
V originále
Cílem kapitoly „Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu“ bylo určit, které atraktivity vnímají návštěvníci zkoumaného území jako atraktivní a které z nabízených faktorů jsou podstatné pro pozitivní prožití času stráveného v Jihočeském kraji. Hlavním důvodem pro vytvoření této kapitoly byla skutečnost, že cestovní ruch je ve zkoumané oblasti jednou z důležitých složek příjmů mnoha podniků, ale také kraje, měst a obcí. Základem pro úspěch v cestovním ruchu je vytvoření ucelené nabídky a její účelná marketingová komunikace realizovaná jednak samotnými podniky, ale také dalšími institucemi působícími v oblasti cestovního ruchu.
Anglicky
The aim of the chapter “Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions” was the identification of attractiveness which visitors consider as interesting for them and also the identification of the offered factor which seem to be essential to the positive experience of time spent in the South Bohemian Region. The main reason for creating this chapter was the fact that tourism is in the surveyed area is one of the important components of the income of many businesses, towns or municipalities. Hence, the basis for success in tourism is to create a comprehensive offering and its effective marketing communication carried out by businesses and other institutions which are active in tourism.