C 2016

Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu

ŠVEC, Roman and Petra SOLAROVÁ

Basic information

Original name

Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu

Name (in English)

Motivation for the journey as a determining condition for successful marketing communication of tourism enterprises and institutions

Authors

ŠVEC, Roman (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Petra SOLAROVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

1. vydání. Praha, Jihočeský kraj v globální ekonomice, p. 102-114, 13 pp. 2016

Publisher

SETOUTBOOKS.CZ

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/75081431:_____/16:00000675

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-86277-82-0

Keywords (in Czech)

atraktivity cestovního ruchu; prvky infrastruktury; Jihočeský kraj

Keywords in English

tourism attractiveness; infrastructure for tourism; South Bohemian Region

Tags

Změněno: 21/7/2016 11:15, Věra Kostková

Abstract

V originále

Cílem kapitoly „Motivace k cestě jako determinující podmínka úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu“ bylo určit, které atraktivity vnímají návštěvníci zkoumaného území jako atraktivní a které z nabízených faktorů jsou podstatné pro pozitivní prožití času stráveného v Jihočeském kraji. Hlavním důvodem pro vytvoření této kapitoly byla skutečnost, že cestovní ruch je ve zkoumané oblasti jednou z důležitých složek příjmů mnoha podniků, ale také kraje, měst a obcí. Základem pro úspěch v cestovním ruchu je vytvoření ucelené nabídky a její účelná marketingová komunikace realizovaná jednak samotnými podniky, ale také dalšími institucemi působícími v oblasti cestovního ruchu.