D
2016
Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti
POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN a Iveta KMECOVÁ
Základní údaje
Originální název
Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti
Název česky
Kontrolní technologie, ekologické image za účelem zvýšení investiční atraktivity pro firmu
Název anglicky
Control technology environmental image of the company to enhance ist investment attractiveness
Autoři
POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN a Iveta KMECOVÁ
Vydání
1. vyd. Moskva, Sovremennyje problemy upravlenija projektami v investicionno-stroitel’noj sfere i prirodopol’zovanii : sbornik trudov, od s. 57- 63, 7 s. 2016
Nakladatel
FGBOU VO Rossijskij ekonomičeskij universitet im. G.B. Plechanova
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
zvýšení investiční aktivity; tvorba ekologické image firmy; průzkumy; ekologický; ekologické náklady; akumulovaná ekologická škoda; pracovní trh
Klíčová slova anglicky
increasing of investment attractiveness, the management of environmental image of the company; surveys; environmental; environmental costs; accumulated environmental damage; labor market
V originále
Rassmatrivajutsja voprosy formirovanija blagoprijatnogo ekologičeskogo imidža preprijatija v celjach povyšenija jego investicionnoj privlekatel’nosti. Analizirujutsja resul’taty sociologičeskich issledovanij, oprosov, provedennych sredi studentov vuzom i molodych specialistov ob ich otnošenii k problemam ekologičeski orientirovannogo rosta ekonomiki. Pokazana vzaimosvjaz’imidža predprijatija s učetom ego dejatel’nosti v prirodoochrannoj sfery i otnošenija k rabotodatelju u molodych specialistov. Ustanovleno, čto ispol’zovanije technologij po upravleniju ekologičeskim imidžem predprijatija na osnove cociologičeskich oprosov sposobstvujet povyšeniju investicionnoj privlekatel’nosti predprijatija.
Česky
Je diskutováno o tvorbě příznivé ekologické image, které má firmě zajistit zvýšenou atraktivitu pro investice. Dále jsou analyzovány výsledky sociologických výzkumů, které byly provedeny mezi vysokoškolskými studenty, aby zjistily jejich postoje k problematice ekologicky orientovanému růstu ekonomiky. Je ukázán vztah firemní image, jež zahrnuje i činnosti ve sféře ekologie, k zaměstnavateli mladých vysokoškoláků. Je prokázáno, že použití technologie k vytvoření ekologické image firmy, které se zakládá na sociologických průzkumech, zvyšuje firmám atraktivitu pro investice.
Anglicky
Discusses the formation of favorable ecological image of the enterprise in order to enhance its investment attractiveness. Analyzes the results of sociological research, polls conducted among the University students and young professionals about their attitude to the problems of ecologically focused growth of economy. It shows the relationship of the image of the enterprise taking into account its activities in the environmental sphere, and relations to the employer at young professionals. It is established that the use of technology for managing environmental image of the enterprise on the basis of sociological surveys, promotes increase of investment appeal of the enterprise.
Zobrazeno: 22. 12. 2024 22:30