D 2016

Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti

POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN a Iveta KMECOVÁ

Základní údaje

Originální název

Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti

Název česky

Kontrolní technologie, ekologické image za účelem zvýšení investiční atraktivity pro firmu

Název anglicky

Control technology environmental image of the company to enhance ist investment attractiveness

Autoři

POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN a Iveta KMECOVÁ

Vydání

1. vyd. Moskva, Sovremennyje problemy upravlenija projektami v investicionno-stroitel’noj sfere i prirodopol’zovanii : sbornik trudov, od s. 57- 63, 7 s. 2016

Nakladatel

FGBOU VO Rossijskij ekonomičeskij universitet im. G.B. Plechanova

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Rusko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-5-7307-0764-1

Klíčová slova česky

zvýšení investiční aktivity; tvorba ekologické image firmy; průzkumy; ekologický; ekologické náklady; akumulovaná ekologická škoda; pracovní trh

Klíčová slova anglicky

increasing of investment attractiveness, the management of environmental image of the company; surveys; environmental; environmental costs; accumulated environmental damage; labor market

Štítky

Změněno: 29. 6. 2016 10:56, Věra Kostková

Anotace

V originále

Rassmatrivajutsja voprosy formirovanija blagoprijatnogo ekologičeskogo imidža preprijatija v celjach povyšenija jego investicionnoj privlekatel’nosti. Analizirujutsja resul’taty sociologičeskich issledovanij, oprosov, provedennych sredi studentov vuzom i molodych specialistov ob ich otnošenii k problemam ekologičeski orientirovannogo rosta ekonomiki. Pokazana vzaimosvjaz’imidža predprijatija s učetom ego dejatel’nosti v prirodoochrannoj sfery i otnošenija k rabotodatelju u molodych specialistov. Ustanovleno, čto ispol’zovanije technologij po upravleniju ekologičeskim imidžem predprijatija na osnove cociologičeskich oprosov sposobstvujet povyšeniju investicionnoj privlekatel’nosti predprijatija.

Česky

Je diskutováno o tvorbě příznivé ekologické image, které má firmě zajistit zvýšenou atraktivitu pro investice. Dále jsou analyzovány výsledky sociologických výzkumů, které byly provedeny mezi vysokoškolskými studenty, aby zjistily jejich postoje k problematice ekologicky orientovanému růstu ekonomiky. Je ukázán vztah firemní image, jež zahrnuje i činnosti ve sféře ekologie, k zaměstnavateli mladých vysokoškoláků. Je prokázáno, že použití technologie k vytvoření ekologické image firmy, které se zakládá na sociologických průzkumech, zvyšuje firmám atraktivitu pro investice.