2016
Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti
POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN and Iveta KMECOVÁBasic information
Original name
Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti
Name in Czech
Kontrolní technologie, ekologické image za účelem zvýšení investiční atraktivity pro firmu
Name (in English)
Control technology environmental image of the company to enhance ist investment attractiveness
Authors
POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN and Iveta KMECOVÁ
Edition
1. vyd. Moskva, Sovremennyje problemy upravlenija projektami v investicionno-stroitel’noj sfere i prirodopol’zovanii : sbornik trudov, p. 57- 63, 7 pp. 2016
Publisher
FGBOU VO Rossijskij ekonomičeskij universitet im. G.B. Plechanova
Other information
Language
Russian
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Russian Federation
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-5-7307-0764-1
Keywords (in Czech)
zvýšení investiční aktivity; tvorba ekologické image firmy; průzkumy; ekologický; ekologické náklady; akumulovaná ekologická škoda; pracovní trh
Keywords in English
increasing of investment attractiveness, the management of environmental image of the company; surveys; environmental; environmental costs; accumulated environmental damage; labor market
Tags
Changed: 29/6/2016 10:56, Věra Kostková
V originále
Rassmatrivajutsja voprosy formirovanija blagoprijatnogo ekologičeskogo imidža preprijatija v celjach povyšenija jego investicionnoj privlekatel’nosti. Analizirujutsja resul’taty sociologičeskich issledovanij, oprosov, provedennych sredi studentov vuzom i molodych specialistov ob ich otnošenii k problemam ekologičeski orientirovannogo rosta ekonomiki. Pokazana vzaimosvjaz’imidža predprijatija s učetom ego dejatel’nosti v prirodoochrannoj sfery i otnošenija k rabotodatelju u molodych specialistov. Ustanovleno, čto ispol’zovanije technologij po upravleniju ekologičeskim imidžem predprijatija na osnove cociologičeskich oprosov sposobstvujet povyšeniju investicionnoj privlekatel’nosti predprijatija.
In Czech
Je diskutováno o tvorbě příznivé ekologické image, které má firmě zajistit zvýšenou atraktivitu pro investice. Dále jsou analyzovány výsledky sociologických výzkumů, které byly provedeny mezi vysokoškolskými studenty, aby zjistily jejich postoje k problematice ekologicky orientovanému růstu ekonomiky. Je ukázán vztah firemní image, jež zahrnuje i činnosti ve sféře ekologie, k zaměstnavateli mladých vysokoškoláků. Je prokázáno, že použití technologie k vytvoření ekologické image firmy, které se zakládá na sociologických průzkumech, zvyšuje firmám atraktivitu pro investice.