D 2016

Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti

POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN and Iveta KMECOVÁ

Basic information

Original name

Technologii upravlenija ekologičeskim imidžem kompanii v celjach povyšenija jeje investicionnoj privlekatel’nosti

Name in Czech

Kontrolní technologie, ekologické image za účelem zvýšení investiční atraktivity pro firmu

Name (in English)

Control technology environmental image of the company to enhance ist investment attractiveness

Authors

POTRAVNAYA, E. V., Robert ZEMAN and Iveta KMECOVÁ

Edition

1. vyd. Moskva, Sovremennyje problemy upravlenija projektami v investicionno-stroitel’noj sfere i prirodopol’zovanii : sbornik trudov, p. 57- 63, 7 pp. 2016

Publisher

FGBOU VO Rossijskij ekonomičeskij universitet im. G.B. Plechanova

Other information

Language

Russian

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Russian Federation

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-5-7307-0764-1

Keywords (in Czech)

zvýšení investiční aktivity; tvorba ekologické image firmy; průzkumy; ekologický; ekologické náklady; akumulovaná ekologická škoda; pracovní trh

Keywords in English

increasing of investment attractiveness, the management of environmental image of the company; surveys; environmental; environmental costs; accumulated environmental damage; labor market

Tags

Změněno: 29/6/2016 10:56, Věra Kostková

Abstract

V originále

Rassmatrivajutsja voprosy formirovanija blagoprijatnogo ekologičeskogo imidža preprijatija v celjach povyšenija jego investicionnoj privlekatel’nosti. Analizirujutsja resul’taty sociologičeskich issledovanij, oprosov, provedennych sredi studentov vuzom i molodych specialistov ob ich otnošenii k problemam ekologičeski orientirovannogo rosta ekonomiki. Pokazana vzaimosvjaz’imidža predprijatija s učetom ego dejatel’nosti v prirodoochrannoj sfery i otnošenija k rabotodatelju u molodych specialistov. Ustanovleno, čto ispol’zovanije technologij po upravleniju ekologičeskim imidžem predprijatija na osnove cociologičeskich oprosov sposobstvujet povyšeniju investicionnoj privlekatel’nosti predprijatija.

In Czech

Je diskutováno o tvorbě příznivé ekologické image, které má firmě zajistit zvýšenou atraktivitu pro investice. Dále jsou analyzovány výsledky sociologických výzkumů, které byly provedeny mezi vysokoškolskými studenty, aby zjistily jejich postoje k problematice ekologicky orientovanému růstu ekonomiky. Je ukázán vztah firemní image, jež zahrnuje i činnosti ve sféře ekologie, k zaměstnavateli mladých vysokoškoláků. Je prokázáno, že použití technologie k vytvoření ekologické image firmy, které se zakládá na sociologických průzkumech, zvyšuje firmám atraktivitu pro investice.