2016
Vyhodnocovanie odborných učebných textov
KUČERKA, DanielZákladní údaje
Originální název
Vyhodnocovanie odborných učebných textov
Název česky
Vyhodnocování odborných učebních textů
Název anglicky
Evaluation of technical textbooks
Autoři
KUČERKA, Daniel
Vydání
Hradec Králové, Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů : autorské články z mezinárodní vědecké konference, od s. 65-68, 4 s. 2016
Nakladatel
Katedra technických předmětů Pedagogické fakulty Univerzity Hradce Králové
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7435-641-4
ISSN
Klíčová slova česky
vyučovací prostředek; učebnice; pedagogický výzkum; statistické metody
Klíčová slova anglicky
teaching means; textbooks; educational research; statistical methods
Štítky
Změněno: 2. 9. 2016 10:33, Hana Dlouhá
V originále
Príspevok uvádza čitateľa do problému tvorby učebných textov a ich vyhodnocovania. Na prvej časti je uvedené miesto učebného textu v sústave materiálnych vyučovacích prostriedkov a podstata jeho tvorby. V druhej časti sú uvedené hodnotiace metódy a popísaná štatistická metóda percentuálneho výpočtu dlhých slov v učebnom texte.
Česky
Příspěvek uvádí čtenáře do problému tvorby učebních textů a jejich vyhodnocování. Na první části je uvedeno místo učebního textu v soustavě materiálních vyučovacích prostředků a podstata jeho tvorby. Ve druhé části jsou uvedeny hodnotící metody a popsána statistická metoda procentuálního výpočtu dlouhých slov v učebním textu.
Anglicky
The paper presents the reader to the problems of producing textbooks and their evaluation. The first part shows the location of the textbook in the system of teaching material resources and the substance of its creation. The second section presents the evaluation methods and described the statistical method for calculating the percentage of long words in the teaching text.