2016
Creation literary resource
KUČERKA, Daniel, Monika KARKOVÁ, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGAZákladní údaje
Originální název
Creation literary resource
Název česky
Tvorba literární pomůcky
Autoři
KUČERKA, Daniel, Monika KARKOVÁ, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGA
Vydání
International Journal of Education and Learning Systems, Sofia, IARAS, 2016, 2367-8933
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
učební pomůcky; didaktická technika; barvení vlasů
Klíčová slova anglicky
teaching resources; teaching equipment; hair dye
Štítky
Změněno: 2. 9. 2016 10:34, Hana Dlouhá
V originále
The goal of this articlde is to show the creation of literary resources for teaching the first and second year of practical teaching in the field Hairdresser. The first part covers the hairdressing industry as a whole, the characteristics of the subject of training and explain the importance of literary ressource and characterize the educational means. We processed the new teaching resources which include the information about hair dye. We added here the photographs and the questionnaire survey. The results of our survey show that the materials currently used in practical teaching should be adapted and aligned more closely to the grade and type of school.
Česky
Cílem tohoto článku je ukázat vznik literárních zdrojů pro výuku prvního a druhého ročníku praktické výuky v oblasti kadeřnictví. První část se týká kadeřnického průmyslu jako celku, vlastnosti předmětu výcviku a vysvětlení významu literární pomůcky a charakterizování vzdělávacích prostředků. Zpracovali jsme nové výukové prostředky, které obsahují informace o barvení vlasů. Zde jsme přidali fotografie a dotazníkové šetření. Výsledky našeho průzkumu ukazují, že materiály používané v současné době v praktické výuce, by měly být přizpůsobeny typu školy.