J 2016

Creation literary resource

KUČERKA, Daniel, Monika KARKOVÁ, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGA

Základní údaje

Originální název

Creation literary resource

Název česky

Tvorba literární pomůcky

Autoři

KUČERKA, Daniel, Monika KARKOVÁ, Ivana ŠMÍDOVÁ a Henryk NOGA

Vydání

International Journal of Education and Learning Systems, Sofia, IARAS, 2016, 2367-8933

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

učební pomůcky; didaktická technika; barvení vlasů

Klíčová slova anglicky

teaching resources; teaching equipment; hair dye

Štítky

Změněno: 2. 9. 2016 10:34, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

The goal of this articlde is to show the creation of literary resources for teaching the first and second year of practical teaching in the field Hairdresser. The first part covers the hairdressing industry as a whole, the characteristics of the subject of training and explain the importance of literary ressource and characterize the educational means. We processed the new teaching resources which include the information about hair dye. We added here the photographs and the questionnaire survey. The results of our survey show that the materials currently used in practical teaching should be adapted and aligned more closely to the grade and type of school.

Česky

Cílem tohoto článku je ukázat vznik literárních zdrojů pro výuku prvního a druhého ročníku praktické výuky v oblasti kadeřnictví. První část se týká kadeřnického průmyslu jako celku, vlastnosti předmětu výcviku a vysvětlení významu literární pomůcky a charakterizování vzdělávacích prostředků. Zpracovali jsme nové výukové prostředky, které obsahují informace o barvení vlasů. Zde jsme přidali fotografie a dotazníkové šetření. Výsledky našeho průzkumu ukazují, že materiály používané v současné době v praktické výuce, by měly být přizpůsobeny typu školy.