D 2016

Marketing Controlling in Czech Companies

LUKOSZOVÁ, Xenie, Kateřina UHLÁŘOVÁ a Lukáš POLANECKÝ

Základní údaje

Originální název

Marketing Controlling in Czech Companies

Název česky

Marketingová kontrola v českých firmách

Autoři

LUKOSZOVÁ, Xenie, Kateřina UHLÁŘOVÁ a Lukáš POLANECKÝ

Vydání

Hradec Králové, Hradec Economic Days, od s. 541-548, 8 s. 2016

Nakladatel

University of Hradec Králové

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7435-636-0

ISSN

Klíčová slova česky

marketingové ovládání; středně velká firma; velké společnosti; primární výzkum; marketingové metriky

Klíčová slova anglicky

marketing controlling; medium-sized company; large company; primary research; marketing metrics

Štítky

KEM7
Změněno: 1. 3. 2017 11:10, Hana Dlouhá

Anotace

ORIG CZ

V originále

The aim of this empirical research was to evaluate the circumstances concerning the use of marketing controlling in practice in medium-sized and large companies with registered offices in the Czech Republic, with a focus on the different roles of marketing controlling, its organizational integration in the business and marketing metrics used for evaluating the effectiveness of marketing activities. The primary survey was conducted via an online questionnaire prepared in advance. For the purposes of the implementation of the empirical investigation a basic set was defined on the basis of registered economic subjects in the Czech Republic. The sample consisted of 400 respondents.

Česky

Cílem tohoto empirického výzkumu bylo zhodnotit okolnosti týkající se použití marketingového řízení v praxi středních a velkých společností se sídlem v České republice, se zaměřením na různé funkce marketingového řízení, jeho organizační začlenění v podniku a marketingové metriky sloužící pro vyhodnocení efektivity marketingových aktivit. Základní průzkum byl proveden prostřednictvím předem připraveného on-line dotazníku. Pro účely provedení empirického šetření byl základní sobor definován na základě registrovaných ekonomických subjektů v České republice. Vzorek představuje 400 respondentů.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 17:31