V originále
Aby si podniky v dnešní době udržely své zaměstnance, je nutné, aby se o ně řádně staraly a pečovaly o ně. A to nejen tím, že jim řádně a včas vyplatí mzdu, která jim náleží za vykonanou práci, ale přidají jim ještě něco navíc, co nikde v jiném podniku nedostanou. K tomuto účelu slouží zaměstnanecké výhody, čili zaměstnanecké benefity, jejímž poskytnutím mohou podniky získat nejen dobré jméno ve společnosti, ale též především získají konkurenční výhody oproti ostatním podnikům, které svým zaměstnancům tyto benefity nenabízejí, a získat tak u svých zaměstnanců respekt a přilákat do svého podniku nové, kvalifikované zaměstnance. První část příspěvku je věnována charakteristice zaměstnaneckých výhod, jejich rozdělení a jejich způsobu poskytování. Druhá část příspěvku se věnuje vyhodnocení zaměstnaneckých výhod dle oblíbenosti u zaměstnanců a dle četnosti poskytování ze strany zaměstnavatele v Jihočeském kraji a jejich zhodnocení z daňového pohledu u zaměstnanců.
Anglicky
To keep their employees nowadays , it is necessary for companies to take a care of them properly. It is done not just by paying them properly and timely their salaries that they deserve for the work done, but additionally, by getting them what they never get in another company. Employee benefits provided by companies for this purpose can get a good name for them in the society, but also in particular, gain a competitive advantage over other companies that do not offer their employees these benefits, and gain the respect of their employees and to attract new, qualified employees. This article is focused on providing employee benefits. The first part of the paper is devoted to the characteristics of employee benefits, their classification and their way of providing. The second part is devoted to the evaluation of employee benefits by popularity with employees and according to the frequency of the provision by the employers in the Region of South Bohemia, their evaluation from a tax perspective for employees.