D 2015

Customer feedback in B2C e-shops

SOLAROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Customer feedback in B2C e-shops

Název česky

Zpětná vazba od zákazníků v e-shopech B2C

Autoři

SOLAROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Norristown (USA), 26th International-Business-Information-Management-Association Conference Location, od s. 321-330, 10 s. 2015

Nakladatel

INT BUSINESS INFORMATION MANAGEMENT ASSOC-IBIMA

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00000589

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-0-9860419-5-2

UT WoS

000366872700035

Klíčová slova česky

zpětná vazba od zákazníků; e-shopy; B2C; maloobchod

Klíčová slova anglicky

customer feedback; e-shops; B2C; retail industry

Štítky

Změněno: 24. 2. 2016 17:49, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

For every business organisation, customer feedback means a usable source for further development and improvement of its offer (in general for its business activities). The obtained feedback can have the character of an opinion, a suggestion, an evaluation, a comment or a complaint. This paper deals with customer feedback in B2C e-shops because e-shops have nowadays become more and more important in consumers' everyday lives. The aim is to identify how selective e-shops obtain customer feedback in a direct way (i.e. customers send his/her opinion directly to the particular e-shop). As a result, some schematic depictions are in this paper presented. These depictions can be used in business practice as inspiration for implementing methods that lead to obtaining customer feedback.

Česky

Pro každou obchodní organizaci je zákaznická zpětná vazba významným zdrojem pro její další rozvoj a zlepšování její nabídky (resp. není to pouze nabídka, nýbrž všeobecně může jít o veškeré aktivity). Získaná zpětná vazba může mít podobu názoru, návrhu, hodnocení, komentáře nebo stížností. Tento článek se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou v B2C e-shopech, protože e-shopy v dnešní době nabývají na důležitosti a jsou stále významnější v běžném životě spotřebitelů. Cílem článku je identifikovat, jak vybrané e-shopy získávají zpětnou vazbu přímo (tj. zákazník pošle svůj názor přímo konkrétnímu e-shopu). Výsledek má podobu schématického znázornění, které může být využito pro praktické účely jako inspirace, jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků.