2015
Customer feedback in B2C e-shops
SOLAROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Customer feedback in B2C e-shops
Název česky
Zpětná vazba od zákazníků v e-shopech B2C
Autoři
SOLAROVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Norristown (USA), 26th International-Business-Information-Management-Association Conference Location, od s. 321-330, 10 s. 2015
Nakladatel
INT BUSINESS INFORMATION MANAGEMENT ASSOC-IBIMA
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000589
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-0-9860419-5-2
UT WoS
000366872700035
Klíčová slova česky
zpětná vazba od zákazníků; e-shopy; B2C; maloobchod
Klíčová slova anglicky
customer feedback; e-shops; B2C; retail industry
Změněno: 24. 2. 2016 17:49, Mgr. Václav Karas
V originále
For every business organisation, customer feedback means a usable source for further development and improvement of its offer (in general for its business activities). The obtained feedback can have the character of an opinion, a suggestion, an evaluation, a comment or a complaint. This paper deals with customer feedback in B2C e-shops because e-shops have nowadays become more and more important in consumers' everyday lives. The aim is to identify how selective e-shops obtain customer feedback in a direct way (i.e. customers send his/her opinion directly to the particular e-shop). As a result, some schematic depictions are in this paper presented. These depictions can be used in business practice as inspiration for implementing methods that lead to obtaining customer feedback.
Česky
Pro každou obchodní organizaci je zákaznická zpětná vazba významným zdrojem pro její další rozvoj a zlepšování její nabídky (resp. není to pouze nabídka, nýbrž všeobecně může jít o veškeré aktivity). Získaná zpětná vazba může mít podobu názoru, návrhu, hodnocení, komentáře nebo stížností. Tento článek se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou v B2C e-shopech, protože e-shopy v dnešní době nabývají na důležitosti a jsou stále významnější v běžném životě spotřebitelů. Cílem článku je identifikovat, jak vybrané e-shopy získávají zpětnou vazbu přímo (tj. zákazník pošle svůj názor přímo konkrétnímu e-shopu). Výsledek má podobu schématického znázornění, které může být využito pro praktické účely jako inspirace, jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků.