D
2015
Jak studenti vysokých škol vnímají využití matematiky v praktickém životě
SMETANOVÁ, Dana a Jana VYSOKÁ
Základní údaje
Originální název
Jak studenti vysokých škol vnímají využití matematiky v praktickém životě
Název anglicky
How university students perceive the use of mathematics in everyday life
Vydání
1. vyd. Ostrava, Moderní matematické metody v inženýrství : sborník příspěvků, od s. 110-113, 4 s. 2015
Nakladatel
Jednota slov. matematikov a fyzikov, VSB-TU Ostrava
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10101 Pure mathematics
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
matematika; dotazník
Klíčová slova anglicky
mathematics; questionaire
V originále
Příspěvek se zabývá otázkou, jakým způsobem studenti tří vysokých škol (kombinované a denní formy studia) vnímají využití matematických poznatků ve svém životě. Soustředily jsme se na rozdíly mezi uvažováním studentů kombinované a denní formy studia.
Anglicky
This paper describes the results of a research, which was conducted at three schools. With the use of a questionnaire there were investigated attitudes of the students of two different forms of study towards mathematics. Especially, if the students are aware of using their mathematical knowledge in everyday life. The aim of this paper is analyze differences between the two groups.
Zobrazeno: 30. 12. 2024 20:55