2015
Marketing strategy of SME´s operating in civil engineering
TIŠLEROVÁ, KamilaZákladní údaje
Originální název
Marketing strategy of SME´s operating in civil engineering
Název česky
Marketinová strategie malých a středních podniků ve stavebnictví
Autoři
TIŠLEROVÁ, Kamila
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Innovative Economic Symposium 2015, od s. 85-92, 8 s. 2015
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN
Klíčová slova česky
MSP; Marketingová strategie; Stavebnictví; Konkurenční výhoda; Partnerství; Vzdělání v marketingu; Marketingové dovednosti
Klíčová slova anglicky
SME; Marketing strategy; Civil Engineering; Competition Advantage; Partnering; Education in Marketing; Marketing Competences
Štítky
Změněno: 4. 2. 2016 10:33, Mgr. Václav Karas
V originále
This paper analyses current marketing strategy of selected small enterprises operating in Civil Engineering industry. Attention is paid to their ability to reach a competition advantage, to discover niches and to lead efficient marketing communication. The main objective of this analysis is to find out the weaknesses of their strategies and to identify fields of potential improvement. Survey (both qualitative and quantitative) in the form of deep interviews was carried out – the current approach was confronted with theory, best practices and empirical knowledge of the author. This paper brings both overview of current strategies applied by SME in Civil Engineering and set of recommendations covering the growth of their ability to successfully compete on Civil Engineering markets.
Česky
Tento příspěvek analyzuje stávající marketingovou strategii vybraných malých a středních podniků působících v oboru stavebnictví. Pozornost je věnována schopnosti podniků dosáhnout konkurenční výhody, odhalení tržní mezery a vedení efektivní marketingové komunikace. Hlavním cílem této analýzy je zjistit slabé stránky strategie těchto podniků a určit oblasti možného zlepšení. Byl proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum ve formě hloubkových rozhovorů a stávající přístup byl konfrontován s teorií, nejlepšími zkušenostmi a take s emipirickou znalostí problematiky. Tento příspěvek přináší jak pohled na stávající strategie uplatňované malými a středními podniky, tak i soubor doporučení směřující ke zvyšování jejich schopnosti úspěšně obstát na stavebních trzích.