J 2015

Výuka cad systémů dle názorů vysokoškolských studentů

PETRÁŠKOVÁ, Blanka, Dana SMETANOVÁ and Jana VYSOKÁ

Basic information

Original name

Výuka cad systémů dle názorů vysokoškolských studentů

Name (in English)

Teaching of cad systems according to the views of university students

Authors

PETRÁŠKOVÁ, Blanka (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Dana SMETANOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jana VYSOKÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

Logos polytechnikos, Jihlava, Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2015, 1804-3682

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/75081431:_____/15:00000561

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Keywords (in Czech)

CAD systémy; dotazník

Keywords in English

CAD systems; questionnaire

Tags

Změněno: 18/1/2016 11:57, Mgr. Václav Karas

Abstract

V originále

"Příspěvek popisuje výsledky výzkumu, ve kterém byly pomocí dotazníku zjišťovány hodnotící názory vysokoškolských studentů na výuku předmětu CAD systémy. Dotazníkové šetření proběhlo na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích a bylo orientováno na skupinu studentů bakalářských oborů Konstrukce staveb a Stavební management. Průzkum byl zaměřen na zjištění přístupu studentů k výuce různých grafických programů používaných při tvorbě stavebních výkresů. Cílem výzkumu bylo zmapovat názory studentů na výuku předmětu CAD systémy a jejich znalosti grafických programů probíraných na střední škole. Dále výzkum směřoval k analýze toho, jak studenti hodnotí současný způsob výuky na vysoké škole a své individuální dříve nabyté či nově získané znalosti. Současně jsme zkoumali, jak jsou studenti ochotni se dále v této oblasti zdokonalovat a který software upřednostňují pro svou práci. Zjištění těchto faktů může být důležité pro zkvalitnění a zefektivnění výuky a také pro případnou obměnu softwaru v počítačových učebnách."