HRUŠKOVÁ, Lenka, Jana BRCKOVÁ a Jana FOREJTOVÁ. Analysis of a selected professional text in a professional secondary school textbook. Open Online Journal of Research and Education. Baden: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, Neuveden, č. 4, s. 101-104. ISSN 2313-1640.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysis of a selected professional text in a professional secondary school textbook
Název česky Analýza vybraného odborného textu v odborné středoškolské učebnici
Autoři HRUŠKOVÁ, Lenka, Jana BRCKOVÁ a Jana FOREJTOVÁ.
Vydání Open Online Journal of Research and Education, Baden, Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, 2313-1640.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky učebnice; Komplexní míra obtížnosti; Hustota odborné informace
Klíčová slova anglicky Textbook; Measurementof didactic equipment of the textbooks; Difficulty of the text
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 7. 1. 2016 14:48.
Anotace
This paper analyses a professional text of a textbook used at secondary school level.The aim of this analysis is to determine the average complex text difficulty rate of a selected professional text. At the same time, the analysis focuses on the density of technical expertise information in the number of terms.
Anotace česky
Tato studie analyzuje odborný text učebnice používané na odborné střední škole. Cílem této analýzy je zpracovat vzorkovou analýzu vybrané odborné učebnice používané na střední odborné škole, včetně určení komplexní míry obtížnosti ve vybraném odborném textu, hustoty odborné informace v počtu pojmů a přiměřenost pojmů věku. V budoucnu bychom chtěli poznatky a dovednosti týkající se analýzy a zhodnocení kvality učebnic využít v odborném vzdělávání v cizím jazyce metodou content and language integrated learning (CLIL), tedy integrovanou výukou obsahu a jazyka za účelem urychlení studia jazyků.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:33