J 2015

Creation of Educational Case Studies for Management Education at Dubnica Technology Institute

HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, Kateřina a Radka VANÍČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Creation of Educational Case Studies for Management Education at Dubnica Technology Institute

Název česky

Tvorba výukových případových studií managementu vzdělávání na Dubnickém technologickém institutu

Autoři

HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, Kateřina a Radka VANÍČKOVÁ

Vydání

Open Online Journal of Research and Education, Hollabrunn, Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, 2313-1640

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

Kvalitativní výzkum. Metodologie. Případová studie. MBA studium.

Klíčová slova anglicky

Qualitative Research. Methodology. Educational Case Studies. MBA Study Programming.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 29. 12. 2015 20:21, Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA

Anotace

V originále

Case study is typical method of qualitative research, an important tool for teaching of economics and managerial disciplines in the educational and study programs. Application and use of case studies in teaching are widely discussed, praised or criticized, not only in the academic literature. Far less attention is paid to problems of the creation of case studies. The article discusses the steps, limitations and approaches associated with creation of educational case studies for MBA study programs at Dubnica Technology Institute in Dubnice nad Váhom or other educational and training institutions in the Slovakia and in abroad.

Česky

Případová studie je typická metoda kvalitativního výzkumu, důležitým nástrojem pro výuku ekonomiky a manažerských disciplín ve vzdělávacích a studijních programech. Aplikace a využití případových studií ve výuce jsou široce diskutovány, kladně hodnoceny nebo kritizovány, a to nejenom v odborné literatuře. Daleko menší pozornost je věnována problematice tvorby případových studií. Článek popisuje jednotlivé kroky, omezení a přístupy spojené s tvorbou vzdělávacích případových studií pro MBA studijních programů na Dubnickém technologickém institutu v Dubnici nad Váhom nebo jiných vzdělávacích a školicích institucích na Slovensku a v zahraničí.