2015
The quality of service in the public transport and shipping industry
STOPKA, Ondrej, Ivana ŠIMKOVÁ a Vladimír KONEČNÝZákladní údaje
Originální název
The quality of service in the public transport and shipping industry
Název česky
Kvalita služeb ve veřejné dopravě a lodním průmyslu
Autoři
STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí), Ivana ŠIMKOVÁ (703 Slovensko) a Vladimír KONEČNÝ (703 Slovensko)
Vydání
Nase More, Dubrovnik, University of Dubrovnik, 2015, 0469-6255
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
20104 Transport engineering
Stát vydavatele
Chorvatsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000553
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky
systém řízení kvality; veřejná doprava; lodní průmysl; spokojenost; služby
Klíčová slova anglicky
Public transport; Quality management system; Satisfaction; Service; Shipping industry
Změněno: 1. 4. 2016 23:33, Mgr. Václav Karas
V originále
This paper deals with the quality system in public transport and the shipping industry. The quality in transport is a significant determinant of the demand. It is an important tool for customer retention and it also has effects on the performance and economic results of the organization in the competitive environment. The increasing level of satisfaction must be one of the main objectives of each organization. The purpose of quality standards in public transport and the shipping industry implementation, as well as the example of measuring customer satisfaction in public transport, will be shown in this article. The questionnaire will be used and those results will be compared with the real value (the measurement of quality criteria in real conditions).
Česky
Tento dokument se zabývá kvalitou systému v osobní dopravě a lodním průmyslu. Kvalita v dopravě je významnou poptávanou položkou. Kvalita je důležitý prostředek pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace v konkurenčním prostředí. Zvyšování spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé společnosti. V tomto článku je prezentován účel standardů kvality ve veřejné dopravě a implementace lodního průmyslu, stejně tak jako příklad měření spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě. Dotazník bude použit a jeho výsledky budou porovnány s reálnou hodnotou (srovnání kvalitativních kritérií v reálných podmínkách).