J 2015

The quality of service in the public transport and shipping industry

STOPKA, Ondrej, Ivana ŠIMKOVÁ a Vladimír KONEČNÝ

Základní údaje

Originální název

The quality of service in the public transport and shipping industry

Název česky

Kvalita služeb ve veřejné dopravě a lodním průmyslu

Autoři

STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí), Ivana ŠIMKOVÁ (703 Slovensko) a Vladimír KONEČNÝ (703 Slovensko)

Vydání

Nase More, Dubrovnik, University of Dubrovnik, 2015, 0469-6255

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

20104 Transport engineering

Stát vydavatele

Chorvatsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00000553

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

systém řízení kvality; veřejná doprava; lodní průmysl; spokojenost; služby

Klíčová slova anglicky

Public transport; Quality management system; Satisfaction; Service; Shipping industry

Štítky

Změněno: 1. 4. 2016 23:33, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

This paper deals with the quality system in public transport and the shipping industry. The quality in transport is a significant determinant of the demand. It is an important tool for customer retention and it also has effects on the performance and economic results of the organization in the competitive environment. The increasing level of satisfaction must be one of the main objectives of each organization. The purpose of quality standards in public transport and the shipping industry implementation, as well as the example of measuring customer satisfaction in public transport, will be shown in this article. The questionnaire will be used and those results will be compared with the real value (the measurement of quality criteria in real conditions).

Česky

Tento dokument se zabývá kvalitou systému v osobní dopravě a lodním průmyslu. Kvalita v dopravě je významnou poptávanou položkou. Kvalita je důležitý prostředek pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace v konkurenčním prostředí. Zvyšování spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé společnosti. V tomto článku je prezentován účel standardů kvality ve veřejné dopravě a implementace lodního průmyslu, stejně tak jako příklad měření spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě. Dotazník bude použit a jeho výsledky budou porovnány s reálnou hodnotou (srovnání kvalitativních kritérií v reálných podmínkách).