2016
Methodological approach of teaching sustainability concepts to civil engineering students
GANGULY, Prabir a Karolína ŠKRLANTOVÁZákladní údaje
Originální název
Methodological approach of teaching sustainability concepts to civil engineering students
Název česky
Metodický přístup výuky koncepcí udržitelnosti pro studenty inženýrského stavitelství
Autoři
GANGULY, Prabir (203 Česká republika, domácí) a Karolína ŠKRLANTOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Londýn, Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies: Proceedings of the International Conference on Engineering Sciences and Technologies, od s. 269-274, 6 s. 2016
Nakladatel
Taylor & Francis Group
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
20101 Civil engineering
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/16:00000619
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-1-138-02907-1
Klíčová slova česky
udržitelnost; inženýrský program; stavebnictví; konceptuální model
Klíčová slova anglicky
sustainability; engineering program; construction; conceptual model
Změněno: 21. 4. 2017 10:22, Hana Dlouhá
V originále
Sustainability is often overlooked in favor of other technical or humanitarian subjects in many civil/construction engineering programs. This has been noted not only by UNESCO but also by many eminent researchers in engineering education. To help address this issue, this paper presents approaches to introduce civil engineering students to sustainability issues by using a conceptual model based on the emerging issues of sustainability in the construction industry.
Česky
Udržitelnost je často přehlížena ve prospěch jiných technických nebo humanitárních subjektů v mnoha inženýrských stavebních studijních programech. To uvádí nejen UNESCO, ale také mnoho významných výzkumných pracovníků inženýrského vzdělávání. Tento článek prezentuje přístupy k zavedení problematiky udržitelného rozvoje do studia stavebního inženýrství pomocí konceptuálního modelu, který je založený na rozvíjejících se otázkách udržitelnosti ve stavebnictví.