D 2016

Methodological approach of teaching sustainability concepts to civil engineering students

GANGULY, Prabir a Karolína ŠKRLANTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Methodological approach of teaching sustainability concepts to civil engineering students

Název česky

Metodický přístup výuky koncepcí udržitelnosti pro studenty inženýrského stavitelství

Autoři

GANGULY, Prabir (203 Česká republika, domácí) a Karolína ŠKRLANTOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Londýn, Advances and Trends in Engineering Sciences and Technologies: Proceedings of the International Conference on Engineering Sciences and Technologies, od s. 269-274, 6 s. 2016

Nakladatel

Taylor & Francis Group

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

20101 Civil engineering

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000619

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-1-138-02907-1

Klíčová slova česky

udržitelnost; inženýrský program; stavebnictví; konceptuální model

Klíčová slova anglicky

sustainability; engineering program; construction; conceptual model

Štítky

Změněno: 21. 4. 2017 10:22, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Sustainability is often overlooked in favor of other technical or humanitarian subjects in many civil/construction engineering programs. This has been noted not only by UNESCO but also by many eminent researchers in engineering education. To help address this issue, this paper presents approaches to introduce civil engineering students to sustainability issues by using a conceptual model based on the emerging issues of sustainability in the construction industry.

Česky

Udržitelnost je často přehlížena ve prospěch jiných technických nebo humanitárních subjektů v mnoha inženýrských stavebních studijních programech. To uvádí nejen UNESCO, ale také mnoho významných výzkumných pracovníků inženýrského vzdělávání. Tento článek prezentuje přístupy k zavedení problematiky udržitelného rozvoje do studia stavebního inženýrství pomocí konceptuálního modelu, který je založený na rozvíjejících se otázkách udržitelnosti ve stavebnictví.