2009
			
	    
	
	
    Značka na spotřebitelském trhu potravin
VOCHOZKA, MarekZákladní údaje
Originální název
Značka na spotřebitelském trhu potravin
	Název anglicky
Brand in the Consumer Food Market
		Autoři
VOCHOZKA, Marek (203 Česká republika, garant)
			Vydání
 1. vyd. České Budějovice, Regionální trh potravin, od s. 170-186, 16 s. Jednota, spotřební družstvo, 2009
			Nakladatel
Nakladatelství JIH
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		ISBN
978-80-86266-18-3
		Klíčová slova česky
značka; rozhodovací proces; tržní podíl
		Klíčová slova anglicky
brand; decision making; market share
		Štítky
				
				Změněno: 29. 9. 2010 11:12, Milada Komendová
				
		V originále
Základem dynamiky ekonomického rozvoje je obchod. Každá obchodní směna je vázána na úroveň a kvalitu výroby a jejích jednotlivých produktů, bez jejich uplatnění na trhu by však byla sama výroba samoúčelná a bezobsažná. Z celé škály výrobků, uplatňovaných v obchodním styku mají snad nejvýznamnější místo potraviny jako základní produkt při uspokojování potřeb lidí. Monografie je zacílena právě na obchod potravinami v kontextu globálních, historicko-sociálních i aktuálně dynamizujících souvislostí. Obsahovou spojnicí jednotlivých kapitol publikace, zpracovaných předními odborníky z oblasti ekonomie, marketingu i samotné obchodní činnosti z České a Slovenské republiky je snaha odkrýt vývojové souvislosti i aktuální potřeby obchody s potravinami a vytvořit tak vědecký rámec ucelených informací pro potřeby praxe.
				Anglicky
The dynamics of economic development is business. Every business is bound to shift the level and quality of production and its various products, without applying them to the market, however, was itself a production end in itself, and empty. The entire ranges of products applied in trade are perhaps the most important place as a basic food product in meeting the needs of people. Monograph is targeted precisely to the grocery store, in the context of global, historical and social context and current dynamo. Connecting the content of each chapter publications, prepared by leading experts in economics, marketing and the actual business of the Czech and Slovak Republic is an effort to uncover the developmental context and actual needs of grocery stores and create a scientific framework for the comprehensive information needs of practice.